Glad dag.. trots regn! [ Grattis Isa!!! :D ]

Idag blev jag väckt av att min telefon låg och surrade. Trode först att det var något alarm som jag glömt stänga av, men den ringde faktiskt! Kvart över 9 var klockan och jag var trött. Jag bestämde mig ändå för att svara, och det visa sig vara min kompis från Holland. Så det var bara att gå upp och börja snacka engelska. Det är inte det enklaste som finns när man är yrvaken. Men det gick! Riktigt skoj och prata med honom ibland.

Igår var det film som gällde. Var hos Jimmy, med Josse, Carro, Amanda och Mattias.  Vi kollade på The eye och Jumper. The eye var äcklig men bra ändå. Josse gick och satte sig i andra änden av rummet och jag och Carro satt ihop-kurade i hörnet av soffan. Den var rätt så läskig ibland faktiskt, men det var en bra film i övrigt! : ) Och Jumper har jag redan sett, men det är en bra film som går att kolla på om och om igen. Efter filmerna gick vi över till att spela "Med andra ord". Det blev väldigt kul. Den bästa (eller ska man säga sämsta, hehe) förklaringen som jag belv utsatt för var ; *Pamela Anderson* - TÄNK EXOTISKT TRÄÄÄD!!!! ... Det skulle då bli Palm.. Vad jag nu skulle fatta de för! haha.. Men det var säkert bara jag som var otroligt seg.. eller hur!? Kul hade vi i alla fall!! Så tack för en KUL kväll : )

Nu ska jag gå och äta.. börjar bli lite hungrig! Har inte käkat något och klockan är redan över 12. Kanske är dags att se vad kylskåpet erbjuder ; )

Kommentarer
Postat av: Jimmy!

Men du borde ju fattat de redan när jag sa kändis me stora bröst ;P

2008-03-29 @ 21:15:46
Postat av: frida

Jimmy :
Joo de borde jag väl kanske.. men sen när du sa exotiskt träd Efter de.. så blev man liiiite förvirrad!!! :O
haha

2008-03-29 @ 21:17:02
Postat av: Olivia

Haha, den där holländaren verkar inte bara lite förtjust i dig eller? Hur ofta ringer han dig egentligen? :D

2008-03-29 @ 21:54:00
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: frida

Olivia :
Haha.. Han ringer inte så ofta! 2 ggr hittils bara..

2008-03-29 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0