Åhh vad jag är duktig! ;)

Idag har jag varit riktigt duktig! Jag har hjälpt mormor att handla lite och sedan stannat och hållt henne sällskap ett bra tag! Hon är så rolig :) Hon gjorde våfflor som var jätte goda och vi pratade om allt möjligt.

Snart ska jag göra mig i ordning för att åka till Isa:) Hon fyller år på lördag, så vi tjejor ska dit för att fira henne lite. Det kommer bli otroligt kul!! :D

Hoppas att denna snön snart försvinner. Det börjar bli lite väl jobbigt! Jag menar det ska ju vara VÅR nu!! :O
Bara de inte blir sånt där slaskigt väder.. jag vill ju ha Sol och Fint väder!!!

Här kommer en bild på en av de goda våfflorna hihi:)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hello Frida! Nu är det renovering av bloggen på gång :D KRAM

2008-03-28 @ 16:31:43
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0