Wath if I told you there is no tomoroow?

Varför måste allt vara så himla komplicerat!! Är det jag som tänker helt konstigt, och att ingen kan fatta vad jag menar.. eller!? Har inte tid med alla dessa tankar som dyker upp i mitt huvud. Det är bara för mycke just nu!
Blir helt Gaaaalen snart... Vill verkligen bara stänga av allt och bara lägga mig på marken. Tänk va härligt det skulle vara. Bara ligga där i lugn och ro, inte bry sig om något annat och inget skulle ha någon betydelse. Fast det är klart.. Jag skulle ju inte vilja vakna upp sen igen.. För då skulle ju allt vara som vanligt, om inte värre!

Tror igentligen inte någon orkar läsa detta, men det känns bra att skriva av sig ibland! "/ För som sagt.. Ibland blir det bara för mycket!! Behöver någon som kan ruska om mig hårt och sedan hjälpa mig på rätt sida igen. Säga till mig hur jag ska göra för att lyckas. Känns hopplöst att drömma och bli glad över saker som ska hända, för det blir aldrig som man vill ändå! Det är alltid något som kommer ivägen, eller något som blir fel! "(

Vill tacka alla vänner enormt mycket, som orkar lyssna på mig när jag snackar om sånt här.. och för att ni hjälper mig och stöttar! Ni betyder<33 Skulle inte orka annars!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Frida, jag hoppas du kan rycka upp dig! Tycker inte om att du känner så här. Du får gärna höra av dig om du vill träffas
nån dag!

2008-04-13 @ 14:49:36
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0