Våren är på väg! : )

Äntligen känns det att våren äntligen börjar hitta till oss!! =) Det är lite ljusare och inte så kallt, men famför allt så är det ljusare på kvällarna. Det känns så härligt! Hoppas bara på att det ska bli ännu varmare och ännu mera sol.

Känns som det är väldigt mycket nu i skolan. Kan vara jag som är så trött, men de börjar faktiskt bli mycket och göra. Ska inte klaga på vårat schema eller på att skoldagarna är jobbiga, men det känns bara som att vi har mycket att göra på fritiden och så.
Sen är det massa annat som händer. Allt kommer på en och samma gång! Saker i skolan, andra aktiviter..

Det som jag sitter hemma och tänker på mest nu är alla missförstånd. Jag orkar inte med dom längre.. Jag vet vad jag vill och jag har berättat det såå många gånger! Jag väntar.. visst! Kommer alltid göra det, så ta den tid som behövs! Men låt mig få vara mer delaktig i allt... Eller på något sätt visa mig hur jag ska göra, för nu känns allt bara så konstigt! Gör liksom vad som helst.. bara jag får göra något!

PussarKramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0