Nemen ååhh va kul.. inte!

Imorgon ska vi ha Friluftsdag i skolan!! USCH!!! Jag HATAR verkligen det. Vi ska vara utomhus hela dagen (hoppas därför på riktigt fiiiiiiint väder! Annars... ) och vi ska spela fotboll, brännboll, ultimate frisbee.. massa sånt rooooligt!!!
Jag kommer DÖ! Jag som jämt är trött nu förtiden, glädjs inte inför en sådan dag!

Men jag får väl inte annat än att hoppas att de blir en kul dag iaf. För de är nääästan (NÄSTAN!!) roligare än skolan.. vilket är srkämmande :S Det är inte för att jag älskar skolan.. utan för att det är så otroligt tråkigt med sånna här friluftsdagar, speciellt när alla hurtiga människor i skolan ska vara med.

Nee... nu slutar jag att klaga på detta! Idag har varit en underbar dag. Fiiint och vaaarmt!! Både om man kollar på vädret, och innom mig! :D Hoppas att alla kännt samma sak! Man kan iaf inte bli annat än glad när man ser hur nära sommaren igentligen är! Bara 8 veckor kvar i skolan nu... ÅTTA VECKOR!! :D

Ha det bästaste.. Pusspuuuusss <3


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0