Nationella prov :S

Imorgon är det nationellt prov i engeleksa.. Uppsats dessutom!!! Gaaahh :S
Jag bara HOPPAS att de kommer gå något såndära.. För jag är verkligen inte bra på att skriva argumenterande/utredande uppsatser.. och speciellt Inte på engelska!!
JAG ÖNSKAR ALLA LYCKA TILL IMORGON!!

Vi hade ju en friluftsdag idag.. och jag  hade nästan rätt! Den tog halft livet av mig. Jag var helt slut när jag kom hem. Allstå inte så att de va så speciellt ansträngande aktiviteter, men det var nog mer att vi höll på från kl. 9.00 till 15.30. Spelade fotboll, ultimate frisbee och brännboll (alla två gånger). Vi hade otroooligt tur med vädret iaf! När vi skulle gå till tåget började det att regna. Vi hade sol heeela dagen! Varmt var de!!

Ha det bästaste bääst!! : ) <33

En liten bild från dagen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0