Helg

I går jobbade jag och 6 andra i min klass på en företagsfest i sparbankshallen. Det var ca. 500 gäster och vi skulle stå i garderoben, visa folk tillrätta och liknande. Det var så otroligt kul!! Det enda som va negativt med det hela var att vi fick jobba nästan 10 timmar, från 16.00 till ca. 01.45 . Man var rätt så trött i fötterna efter det kan man säga! Men så kul de var.. När festen var slut så skulle det gå bussar, vilket gjorde att alla kom på ungefär 10 minuter innan bussen gick att "jackan hade nog vart bra och ha med mig hem!? " . Så på tio minuter delade vi nog ut nästan 400 jackor, eller det känndes iaf så. Man var lite trött efter det. Men annars gick allt Super! = )

Sov till 14.00 idag.. Men vadå??? Jag la mig ju inte innan halv 3. Kan väl inte hjälpa att min kropp typ värkte varje gång jag rörde mig hehe. Har slappat nästan hela dagen. Kollade på en film, som jag inte kommer ihåg namnet på just nu.. Hmm.. Aja, den var helt okej! Sen så tvättade jag bilen. Juuust det ja, det skulle ja få 100kr för. Dom pengarna har jag inte sett till... än ; ) !

Imorgon skulle jag igetligen med på ett kalas, men jag orkar inte. Det är min brorson som fyller år, men dom bor så långt bort. Det var inte längesen jag var där för att fira hans lillebror, så jag fick stanna hemma imorn. Ska bli skönt att få vara ensam hemma lite, får se vad jag hittar på! Något ska jag väl alltid kunna komma på att göra! :)

Hoppas alla får en fortsatt UNDERBAR helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0