GLAD :D

Har varit sådär himla GLAD utan anledning nu några gånger.. De är så härligt! Man ler åt allt! :)
Vill bara dansa när jag hör glada låtar, kan sitta och le åt ingenting!! Härligt är vad det är!! :D

Skolan har dragit igång igen.. Det är helt okej faktiskt. Man har något att sysselsätta sig med.. och vårat schema ska man väl inte klaga på! hehe ... Samma skööna tider som vanligt. Slutar vid halv 2, 12 och 11 : )

Har bara blivit utsatt för ett enda april-skämt idag! Tycker att jag har klarat mig riktigt bra. Okej.. Jag gick ju i och för sig på det men ändå.. det var nog för att de va så trovärdigt!! Det bästa jag har hittat på var en gång när jag lurade mamma att någon hade slängt färg på bilen! :O Shiiiiit va hon rusade upp ur sängen för att kolla!! HAHA..

Ha en UNDERBAR daaag! :D (eller aa va de nu är.. )

KRAAAAAAAAAMAR! <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, trovärdig alltså? Det var ju skoj :) KUL var det att lura dig i alla fall!!! :D HAHA.

2008-04-02 @ 15:15:51
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: frida

Olivia : Men det är ju inte så svårt att lura mig.. går på de mesta! : )

2008-04-02 @ 16:30:19
Postat av: Olivia

Hahah, nä i och för sej ;D, du är som jag!

2008-04-02 @ 19:38:12
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0